Artykuły / Articles: Odstanio dodane
Wyświetlanie pozycji 1-20 z 16126
-
Podstawa stosowania mechanizmów związanych z redukcją wielości ocen w kontekście zagadnienia wymiaru kary w świetle ostatnich nowelizacji Kodeksu karnego
(Uniwersytet Śląski, 2024-03-26)This article discusses the issues of mechanisms related to the reduction of the multiplicity of assessments in comparison with issues related to the imposition of a penalty. The author outlines the problems that have arisen ... -
Źródła i opracowania do genealogii galicyjskich emigrantów w Księstwie Cieszyńskim
(Archiwum Narodowe w Krakowie, Stowarzyszenie Twoje Korzenie w Polsce, 2023)The article discusses the issues of genealogical research in the area of the former Duchy of Cieszyn, part of the Austro-Hungarian Empire, directly adjacent to the area of Galicia. It is also an extensive answer to the ... -
Poczytasz mordo? Relacja z przygotowania projektu
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
Budowanie społeczności wokół marki biblioteki w social mediach. Studium przypadku Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
Promocja w bibliotece - przykład Biblioteki Publicznej w Piasecznie
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
Wizualne formy promocji na przykładzie Biblioteki Publicznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
"Jesteśmy otwarci" - kampania informacyjna Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
Budowanie marki na przykładzie Centrum Informacji Naukowej i Biblioteki Akademickiej w Katowicach
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
Elementy działań marketingowych w instytucjach kultury
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
Kontrowersje i błędy związane z działalnością marketingową bibliotek
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
Komunikacja i marketing biblioteki w sytuacji kryzysowej
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
Rola rzecznika prasowego biblioteki
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
Marketing małych bibliotek i punktów bibliotecznych
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
Projektowanie i zarządzanie usługą
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
Komórki organizacyjne w bibliotekach odpowiedzialne za zarządzanie marketingowe
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
Wideomarketing i podcasting jako formy komunikacji w marketingu treści
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
Social media marketing w bibliotece
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
E-mail marketing biblioteki
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
Internet jako źródło informacji w procesie decyzyjnym klienta
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023) -
Internet w działalności marketingowej biblioteki
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023)