Kalendarium edukacji zdalnej – co wynika z ministerialnych rozporządzeń

Abstract
Artykuł ma charakter porządkujący. Jego celem jest odtworzenie na podstawie rozporządzeń Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Edukacji i Nauki przebiegu edukacji zdalnej w Polsce w okresie pandemii COVID-19, a więc od marca 2020 roku do lutego 2022 roku. Aby to osiągnąć, zostały zidentyfikowane wszystkie rozporządzenia, które zmieniały sposób działalności jednostek systemu edukacji w tym czasie, a na ich podstawie określono, ile dni realnie trwała edukacja zdalna dla poszczególnych grup uczniów, czyli uczniów: klas I–III i IV–VIII szkół podstawowych oraz szkół średnich. Na podstawie zebranych danych możliwe było także określenie częstotliwości zmian w edukacji zdalnej oraz wyprzedzenia, z jakim ukazywały się kolejne rozporządzenia wprowadzające te zmiany.
Description
Keywords
Citation
Całek, G. (2022). Kalendarium edukacji zdalnej – co wynika z ministerialnych rozporządzeń. Youth in Central and Eastern Europe, 9(13), 75–83. https://doi.org/10.24917/ycee.9613.
Belongs to collection