Zaangażowanie studentów pedagogiki wczesnej edukacji w naukę na studiach

Abstract
Artykuł przedstawia wyniki badania ankietowego przeprowadzonego na próbie 150 studentów pedagogiki wczesnej edukacji. Badanie dotyczyło zaangażowania studentów w naukę na studiach i zostało przeprowadzone w kwietniu 2019 r. na Uniwersytecie Gdańskim. Respondenci wypełnili autorski kwestionariusz ankiety w ramach którego dokonywano pomiaru zaangażowania w naukę na czterech wyróżnionych przez autora wymiarach: w wymiarze czasowym, w wymiarze behawioralnym, w wymiarze emocjonalnym oraz w wymiarze pragmatycznym. Na podstawie wyników badania można wnioskować, że studenci pedagogiki wczesnej edukacji są umiarkowanie zaangażowani w naukę na studiach. Niepokoić powinien zwłaszcza niewielki zakres samodzielnej nauki studentów w domu.
Description
Keywords
Citation
Atroszko, B. Zaangażowanie studentów pedagogiki wczesnej edukacji w naukę na studiach. [W:] Reviewed Proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD students and assistants QUAERE 2019, vol. IX, June 24 – 28, 2019, Magnanimitas: Hradec Králové, Czechy, s. 796-805. ISBN 978-80-87952-30-6.