Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
Zależności między percepcją i wymową głosek języka polskiego u dzieci polskiego pochodzenia mieszkających w Niemczech
(Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2018)
Praca ta ma na celu zbadanie zależności pomiędzy percepcją a wymową języka polskiego u dzieci polskiego pochodzenia w wieku 6-13 lat mieszkających w Konstancji w Niemczech. Publikacja zawiera przegląd dotychczasowych ...
Kompetencja narracyjna dzieci w wieku 4 i 7 lat – porównawcza analiza ilościowa
(Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2018)
Przedmiotem niniejszej pracy jest analiza ilościowa kompetencji narracyjnej dzieci czteroletnich (w wieku przedszkolnym) oraz siedmioletnich (dzieci w wieku wczesnoszkolnym). Praca miała na celu zbadanie poziomu rozwoju ...
Wpływ fonetyki języka angielskiego na wymowę dorosłych osób uczących się języka polskiego jako obcego
(Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2018)
Tematyka pracy porusza problem wpływu fonetyki języka angielskiego na wymowę dorosłych osób uczących się języka polskiego jako obcego. Ukazuje złożoność procesu uczenia się języka polskiego na poziomie płaszczyzny ...
Wpływ bodźca inspirującego na jakość narracji dzieci sześcioletnich
(Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2018)
Przedmiotem niniejszej pracy było zbadanie wpływu bodźca inspirującego na jakość narracji dzieci
sześcioletnich. Badania przeprowadzono w 30-osobowej grupie dzieci urodzonych w roku 2011.
Celem badania było sprawdzenie ...
Medialny obraz Czarnego protestu w kontekście dyskursu o aborcji
(2018)
Niniejsza praca stanowi charakterystykę języka używanego w kontekście Czarnego protestu oraz wydarzeń z nim powiązanych, w latach 2016-2017. Analizie podlega szczególnie obraz protestu wykreowany przez media oraz wpływ tej ...