Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Storytelling w reklamach "Twardowsky" i "Twardowsky 2.0"
(2018)
Praca stanowi analizę reklam Twardowsky oraz Twardowsky 2.0. Stara się ustalić przyczyny decyzji Allegro o powstaniu krótkometrażowych filmów fantasy — Legendy Polskie. Wyjaśnia cechy dystynktywne storytellingu przy pomocy ...
Wideorecenzje filmów i seriali w serwisie YouTube z perspektywy retorycznej krytyki gatunkowej
(Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2021)
Celem pracy jest zebranie cech wideorecenzji filmów i seriali zamieszczanych w serwisie YouTube i ustalenie tożsamości gatunkowej badanych artefaktów. Analiza materiału pozwala odpowiedzieć na pytanie dotyczące zależności ...
Nolan
(Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2017)
Od powieści do adaptacji – powoływanie do życia postaci literatury fantasy na przykładzie Severusa Snape’a, bohatera sagi J.K Rowling o Harrym Potterze
(2018)
W niniejszej rozprawie przedstawiam kolejne etapy tworzenia postaci w filmie będącym adaptacją powieści fantasy. Praca polega na analizie kolejnych kroków podejmowanych przez osoby zaangażowane w produkcję ekranizacji, ...