Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
Storytelling w reklamach "Twardowsky" i "Twardowsky 2.0"
(2018)
Praca stanowi analizę reklam Twardowsky oraz Twardowsky 2.0. Stara się ustalić przyczyny decyzji Allegro o powstaniu krótkometrażowych filmów fantasy — Legendy Polskie. Wyjaśnia cechy dystynktywne storytellingu przy pomocy ...
Gatunki rywalizacyjne z perspektywy krytyki retorycznej
(Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2019)
The aim of the article is to make a critical analysis of a selected group of genres,
which are referred to herein as competitive genres. Among them are the competi tive debate, poetry slam and Three Minute Thesis ...
Komunikacja dyplomatyczna na przykładzie analizy aktów mowy Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej - Andrzeja Dudy
(Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2018)
Tematem niniejszej pracy jest przedstawienie i analiza komunikacji dyplomatycznej na przykładzie wypowiedzi Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej – Andrzeja Dudy. Internet umożliwił prowadzenie procesów dyplomatycznych w ...
Medialny obraz kobiety w kampaniach reklamowych wybranych marek sportowych
(Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2018)
W niniejszej pracy została podjęta próba zrekonstruowania medialnego obrazu kobiety na podstawie kampanii reklamowych wybranych marek sportowych. Przyjęta metodologia semantyczna zakłada analizę pod względem strukturalno ...
Komizm filmu reklamowego jako praktyka popkultury
(2018)
Praca dotyczy zagadnienia komizmu występującego w filmach reklamowych w odniesieniu do popkultury. Przykładami, do których się odniosłam są: Serce i Rozum - Pieprz i sól, Vicks, Poznaj historię Stefana #weekending, Nasivin ...
Od powieści do adaptacji – powoływanie do życia postaci literatury fantasy na przykładzie Severusa Snape’a, bohatera sagi J.K Rowling o Harrym Potterze
(2018)
W niniejszej rozprawie przedstawiam kolejne etapy tworzenia postaci w filmie będącym adaptacją powieści fantasy. Praca polega na analizie kolejnych kroków podejmowanych przez osoby zaangażowane w produkcję ekranizacji, ...