Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

    • EuropeSpa Mark as Hotel Wellness Quality Determinant 

      Rosak-Szyrocka, Joanna; Rados, Anna; Wawrzak, Aneta (Aeternitas Publishing House, 2013)
      Professional treatment, wellness and recreational services allow guests satisfaction from the advantages of complete relaxation. However, it should be paid the attention to such things as architecture and atmosphere of ...
    • Kompetencje kadry zarządzającej w obiektach hotelarskich 

      Kozłowska, Dorota; Ryszkowski, Wojciech; Blaszko, Marcin (Dział Wydawnictw i Publikacji Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki W Białymstoku, 2013)
      Abstract The rat race to gain a larger clientele by hoteliers forces them to routinely improve the standards of their services. One way to do that is to have well a qualified staff at your hotel. If a hotel works like ...
    • Zmiany w potencjale i wykorzystaniu hoteli łódzkich po 1989 r. 

      Matczak, Andrzej (Polskie Towarzystwo Geograficzne, Oddział Katowicki; Uniwersytet Śląski, Wydział Nauk o Ziemi, 2018)
      Na podstawie rejestracji zmian w potencjale i wykorzystaniu hoteli w Łodzi w okresie 1990–2014 podjęto próbę udzielenia odpowiedzi na pytanie: czy wzrost liczby i pojemności hoteli spowodował analogiczny wzrost ich ...
    • Zmiany wielkości i struktury turystycznej bazy noclegowej w większych miastach województwa kujawsko-pomorskiego 

      Sokołowski, Dariusz (Wyższa Szkoła Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku, 2017)
      Polskie miasta wkroczyły w okres transformacji systemowej zasobami w zakresie turystycznej bazy noclegowej odziedziczonymi po poprzednim systemie. Była ona wówczas na ogół niedoinwestowana, niskiej jakości i słabo rozwinięta ...