Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

    • Działalność publicznych instytutów badawczych w Polsce 

      Brzezicki, Łukasz (Akademia Mazowiecka w Płocku, 2022)
      Cel – Celem badań jest ocena działalności instytutów badawczych w Polsce w kontekście ich atrakcyjności biznesowej oraz innowacyjności wyrażanej w postaci patentów. Metoda badań – W części teoretycznej artykułu wykorzystano ...
    • Efficiency of the research and development activities of technical universities in Poland 

      Łącka, Irena; Brzezicki, Łukasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2020)
      In the 21st century knowledge-based economy, long-term economic growth and development depend on the ability to use the knowledge and technology so as to create product, process, organisational, marketing and even social ...
    • Wpływ relacji uczelnia-biznes na wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw na przykładzie sektora biotechnologicznego 

      Sieracka, Sylwia; Wirkus, Marek (Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2020)
      Celem opracowania było wskazanie relacji uczelnia-przedsiębiorstwo na wzrost konkurencyjność podmiotu gospodarczego współpracującego z uczelnią. Mając na uwadze obecną sytuację rozwoju pandemii COVID-19, skupiono się ...
    • Zarządzanie i marketing transferu innowacji 

      Mączyński, Jacek (Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2000)
      Do tematyki innowacji przywiązuje się na świecie duże znaczenie. Uważa się innowacje za główny czynnik wzrostu ekonomicznego i konkurencyjności gospodarki. Coraz więcej uwagi poświęca się formowaniu i funkcjonowaniu tzw. ...